aku sentiasa ceria

Thursday, 18 October 2012

aku mencintai hatimu ..

Hati yang dulu sangat lemah dan tak berdaya berkata kata kerana kau lukai ..
Kini hati itu kau hancur kan pula .. selama ini aku menganggap kau lebih dari segala galanya ..
andai ini yang kau balas , tiada siapa akan mampu mengusik @ meraway hati ni ..
andai kau pernah kata sayang kau pada ku selama , ini kah bukti sayang itu ??
andai kau pernah cakap cinta kau pada ku itu hingga beribu tahun lama nya ..
ini kah bukti cinta itu ?? terlalu banyak aku lalui tiada siapa yang tahu .. sehingga rasa ini menyakiti ku .
aku mungkin terlampau mencintaimu hingga tak perasan rasa ini wujud dalam diri ku ...
aku akan terus mencari diri sebenar aku yang dah lama hilang itu .. agar dapat menguatkan lagi hati ini ..
selagi Allah itu mengawal aku InsyaAllah aku masih kuat .. mengenali kau sesuatu yang tak mungkin aku lupa .. hebat cinta kau pada aku , tapi cinta aku pada Allah lagi hebat dan tak ada siapa mampu tandingi . senyuman itu yang ku cari mungkin akan aku temui .... PERDENGARKAN lah doa ku Ya Allah ..




                                                           :)


Monday, 9 July 2012

kau takkan pernah faham..............

Hanya kerana kau , aku mampu berubah ... Tibe masa yang tak pernah aku harap , aku kembali menjadi aku . aku rindu untuk melihat kelagat manja mu tapi aku tak mahu kau bersedih untuk aku lagi . cukup lah disini , aku akan terus menanti hingga aku menyedari kehilangan mu . Kau adalah putera kayangan yang memberi aku harapan hidup kembali ...kau cinta terakhir ku didunia ini ... Tiada apa dapat mengubah hati ku ... Aku akan terus terluka hingga nafas terakhir ku .. Aku kecewa kerana kau tidak pernah nampak cinta ku .. Saat bersama kau adalah saat paling indah aku didunia ini .. Aku gelak depan mu kerana tidak mahu kau melihat kesedihan ku .. aku hanya mampu gelak depan mu sayang ... salam sayang dari ku untukmu ....

Monday, 18 June 2012

semua demi kau

sebenarnye aku wat semua ni untuk kau , kau akan puas hati paz nie ... biar pun teman2 kau membenci aku dan mencaci aku, aku terima , asalkan bukan kau yang merasa semua itu ... aku janji , aku akan tunaikan , aku takkan lupakan semua janji kite , walaupun kite tak agy bersame . :) aku akan berhenti mencintaimu sayang ....

Tuesday, 22 May 2012

akhir nya kita lepas dari dosa

dulu cinta , sekarang benci . harapan kita bina kita hancurkan bersama ... walaupun kita jauh pasti jodoh dari ALLAH akan pertemukan kita. .. teruskan lah mencintai cinta kita agar ia terus bersemi di pentas lena . ALLAH tolong sayangi dan cintai cinta kami , restukan pertemuan kami YA ALLAH .. Jika didunia kau bukan milik ku , InsyaAllah di akhirat kau milik ku selama lamanya .. ILYFA...




                                  <3  luv you sayang  <3

Thursday, 3 May 2012

         

                                ~ bukan niat aku untuk mengongkong , aku cume takut kehilangan
dirimu , satu-satunya orang yang bisa buat aku tersenyum , kini aku cuba untuk jauh kan diri itu karana
aku mahu melihat dirimu lebih bahagia , mungkin kau tidak pernah katakan kau bosan ngan semua ini tapi kali ini aku terpaksa melepaskanmu , kebahagian mu untuk ku sangat berharga . Biarlah kau menyangka aku jahat atau sebaliknya , tapi hati ku tak pernah sedikit pun membencimu .. salam sayang dariku buat dirimu ~

Thursday, 15 March 2012

................................

- I miss you so much -


 

aku rindu saat2 kita bersama

 


-Aku rindu mahu melihat gelak tawa mu ... senyuman mu , saat kita berdua , aku rindu semua tu . aku tak jumpe kau sehari ini bagai aku tak dapat melihat awan lagi . dunia aku jadi gelap seperti tiada lagi cahaya yang menemani ku .. aku tak dapat memaafkan diri ku ,kerna megecewakanmu . aku teringin kita jadi seperti dahulu . aku ingin manja bersamamu lagi -

                <3 kalau kau buka blog aku , aku mahu kau tahu aku sangat mencintaimu <3