aku sentiasa ceria

Monday 9 July 2012

kau takkan pernah faham..............

Hanya kerana kau , aku mampu berubah ... Tibe masa yang tak pernah aku harap , aku kembali menjadi aku . aku rindu untuk melihat kelagat manja mu tapi aku tak mahu kau bersedih untuk aku lagi . cukup lah disini , aku akan terus menanti hingga aku menyedari kehilangan mu . Kau adalah putera kayangan yang memberi aku harapan hidup kembali ...kau cinta terakhir ku didunia ini ... Tiada apa dapat mengubah hati ku ... Aku akan terus terluka hingga nafas terakhir ku .. Aku kecewa kerana kau tidak pernah nampak cinta ku .. Saat bersama kau adalah saat paling indah aku didunia ini .. Aku gelak depan mu kerana tidak mahu kau melihat kesedihan ku .. aku hanya mampu gelak depan mu sayang ... salam sayang dari ku untukmu ....

No comments:

Post a Comment

kalau dah komen tu pandai2 lah follow
yer !!!!!!!