aku sentiasa ceria

Thursday 18 October 2012

aku mencintai hatimu ..

Hati yang dulu sangat lemah dan tak berdaya berkata kata kerana kau lukai ..
Kini hati itu kau hancur kan pula .. selama ini aku menganggap kau lebih dari segala galanya ..
andai ini yang kau balas , tiada siapa akan mampu mengusik @ meraway hati ni ..
andai kau pernah kata sayang kau pada ku selama , ini kah bukti sayang itu ??
andai kau pernah cakap cinta kau pada ku itu hingga beribu tahun lama nya ..
ini kah bukti cinta itu ?? terlalu banyak aku lalui tiada siapa yang tahu .. sehingga rasa ini menyakiti ku .
aku mungkin terlampau mencintaimu hingga tak perasan rasa ini wujud dalam diri ku ...
aku akan terus mencari diri sebenar aku yang dah lama hilang itu .. agar dapat menguatkan lagi hati ini ..
selagi Allah itu mengawal aku InsyaAllah aku masih kuat .. mengenali kau sesuatu yang tak mungkin aku lupa .. hebat cinta kau pada aku , tapi cinta aku pada Allah lagi hebat dan tak ada siapa mampu tandingi . senyuman itu yang ku cari mungkin akan aku temui .... PERDENGARKAN lah doa ku Ya Allah ..




                                                           :)


No comments:

Post a Comment

kalau dah komen tu pandai2 lah follow
yer !!!!!!!