aku sentiasa ceria

Saturday 30 July 2011

BESTNYERRRRR .....

Hari nie aku out ngan pkwe aku semestinye, ade agy mira , ayie n zakuan .. Best out ngan dyeowang daripada aku out ngan kawan kawan aku yang laen  .. korang memang terbaekkkk .. hehehe .. SAYASAYANGAWAKTAW ..... Tadi beli komik azzam bace taw .. hehehe .. ape niy bb ??? ... zakuan pown bace ap niy zakuan ??? hahah .. tadi g tasek mira ngan ayie wat ape huh tadi ??? ayokkkk .. tak taw ... zakuan bosan jew tadi cian zakuan cepat cepat lah carik awek .. hehehe ... atau nak aku carik kan kew ?? aku dah ade dua calon sekarang untuk kau .. hahaha .. nak tak ??? .. STOP .. nie cter aku plak .. aku n azzam memang ganas asyik maen pukul2 jew .. ganas taw kteowng ??? heheh .. ape barang couple manja manja jew .. sekali sekala kene lah ganas sikit .. btol tak ??? ok lah sampai sini saja cter aku ... laen kali aku tulis agy ok ???

No comments:

Post a Comment

kalau dah komen tu pandai2 lah follow
yer !!!!!!!