aku sentiasa ceria

Monday 29 August 2011

aduiyyyy ... geram nye ..

Dah lame gak la saye tak update blog nie , malam raye nie tak best lah .. dah lah azzam tido tak dapat kol dye .. kang aku kol owang laen dye mara ,... baek aku diam2 bia la bosan melanda diri nie .. sok aku nak gi umah PM nak raye lah kate kan ... Dwet raye , dwet Raye ... hehhee ... da besar ade hati nak dwet raye kan , keluarge aku semua dah ade kat sini kecuali angah ..,.... angah kat umah mentua dye ... aduiyyy ... makin bosan ..  rindu kat dye lah .. mase satu hari tak jumpe tu aku menangis jew ingat dye rindu kate kan ...





nie gambar mase kat skola .. kat skola 
pown bawak fon .. langgar undang2 btol la dye nie .
hehhee 



tata tutu titi
SeLaMaT hArI rAyA
mAaF zAhIr DaN bAtIn 
DAN
SeLaMaT MeNyAmBuT hArI
kEmErDeKaAn...




SaLaM sATu MaLaYsIa

No comments:

Post a Comment

kalau dah komen tu pandai2 lah follow
yer !!!!!!!